Subject: Challenge (14.12.2023 Decision No. 21 (Kurzeme Planninig Region (Saarte Liinid))
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: Külli Kaare <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Dec 2023 16:48:51 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Lugupidamisega

Kristina Uuetoa-Tepper

Vandeadvokaat

Advokaadibüroo Tepper & Partnerid

Lelle 24

11318 Tallinn

Tel   + 372 66 71 550

E-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev e-kiri ja selle mistahes lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile. Juhul, kui te olete saanud selle e-kirja
eksituse tõttu, siis palume teil koheselt teavitada Advokaadibürood Tepper
& Partnerid saates e-kirja või helistades teate saatjale ning kustutada
antud e-kiri koos lisatud failidega. Kolmandatele isikutele e-kirja ja
selle lisade edastamine ja kopeerimine on keelatud. Täname.

This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error
please notify  immediately the Law Office Tepper & Partners by sending an
e-mail or calling the sender of the message and delete this message and
any attachment . Copying and forwarding this e-mail to any other person is
prohibited. Thank you.